Nowa, sieciowa wersja Fallout Shelter ukaże się tylko w Chinach

Latem tego roku ma się ukazać Fallout Shelter Online – kontynuacja popularnej gry free-to-play stworzonej przez studio Bethesda Softworks.

Fallout Shelter Online, pomimo niemal identycznego wyglądu, różni się od swojego poprzednika pod wieloma względami. W grze wprowadzono mechaniki PvP oraz możliwość łączenia się w gildie. Nowy tytuł stawia też większy nacisk na eksplorację radioaktywnych pustkowi. Rozbudowany system questów oraz specjalne lokacje na mapie, stanowiące źródło cennych przedmiotów oraz punktów doświadczenia, zachęcają do częstego wychodzenia z bezpiecznego bunkra.

Pete Hines, wiceprezes studia Bethesda zapytany w zeszłym roku na Twitterze o to, czy Fallout Shelter Online ukaże się na Zachodzie, odpowiedział, że tytuł jest „produkowany w Chinach i dla Chin”.

Oryginalny Fallout Shelter był dla wydawcy ogromnym sukcesem finansowym. Według Todda Howarda, prezesa i producenta wykonawczego w Bethesda Game Studios, gracze uruchomili ten tytuł więcej razy niż wszystkie pozostałe gry z serii razem wzięte. Trudno uwierzyć, że studio mogłoby zrezygnować z wydania nowej wersji jednego ze swoich największych hitów poza Chinami. Zwłaszcza, że ostatnia produkcja online z tego samego uniwersum, Fallout 76, kolokwialnie mówiąc – okazała się niewypałem.

Źródło:
"Frozen" - GRY-OnLine


Klemens
2019-05-30 19:17:22